تهران- خیابان امیر کبیر- ناظم الاطباء جنوبی – بلوک ۶ شرقی – پلاک ۸۲ تلفن:۱۷ ۰۴ ۹۴ ۳۳ ۰۲۱

-کولار.jpg
packing.png

پکینگ آرامید کولار

پکینگ نسوز آرامید ( کولار )

پکینگ آرامید کولار یکی از پکینگ های پرکاربرد است که مورد استفاده ی بسیاری از صنایع قرار میگیرد. اين نوع پكينگ بافته شده از الياف آراميد آغشته شده به روغن و مايع تفلون مى باشد .

پکینگ آرامید کولار در مقايسه با پکینگهایی که از اليافهای ديگر تهیه شده اند عمر طولانى ترى داشته و در شرايط محيطى سخت مخصوصا در مواردى كه سيال داراى ذرات جامد معلق باشد ، ايده آل است.این پکینگ را با عنوان پکینگ ضدسایش نیز می شناسند.

این نوع پکینگ  داراى مقاومت مكانيكی حرارتى و شيميايى فوق العاده بالایى مى باشد و به همین علت از الیاف متشکله ی آن در تولید جلیقه های ضد گلوله نیز  استفاده می شود. مقاومت در مقابل آب گرم ، فاضلاب ، انواع روغن گريس ، گازها ، اسيدها و بازهای ضعيف باعث شده تا استفاده از آن در انواع شير و پمپ با كارایی بالا همراه باشد.

میزان تحمل حرارتی پکینگ آرامید کولار در حدود ۲۸۵ درجه است. این میزان از تحمل حرارتی به علت وجود تفلون در ساختار این پکینگ می باشد وگرنه تحمل حرارتی خود الیاف کولار در حدود ۳۴۰ درجه سانتی گراد است. این پکینگ دارای این قابلیت می باشد تا در دمای منفی ۲۰۰ درجه سانتی گراد نیز تمام خواص خود را حفظ نماید.

کاربردها و موارد استفاده

۱- استفاده در انواع سانتریفیوژهای هسته ای و صنعتی

۲- استفاده در شفت های سرعت بالا

۳- استفاده در انواع محیط های بهداشتی

۴- استفاده در انواع شیرهای صنعتی و پمپها

مشتری :

پکینگ آرامید کولار

تاریخ :

آوریل 21, 2017

رتبه بندی :

تماس باما