تهران- خیابان امیر کبیر- ناظم الاطباء جنوبی – بلوک ۶ شرقی – پلاک ۸۲ تلفن:۱۷ ۰۴ ۹۴ ۳۳ ۰۲۱

mica-sheet-1.jpg

ورق میکا

ورق میکا ،  mica sheet

همانطور که از نامش پیداست ورق میکا از ماده ای به نام میکا ساخته شده است .میکا ماده ای با ارزش معدنی بسیار بالا می باشد . این ماده از کانی های سنگ های آذرین، رسوبی و دگرگون تشکیل شده است. برای استفاده ی تجاری از این ماده ی نسوز ، آن را به صورت ورق ورق و دراندازه های گوناگون و ضخامت مختلف درمی آورند و آنرا با نام ورق میکا (mica sheet) میشناسند . ورق میکا نوع کریستال به وجود می آورند که از لحاظ رنگ متفاوتند ، یعنی طیف رنگی  این نوع ورقها از بی رنگی به ترتیب به طرف رنگ های قرمز ، قهوه ای و سبز و سیاه میل میکند. کارشناسان و صنعتگران با تجربه براین باورند که موارد استفاده ی ورق میکا بسیار بی شماراست .برخی از این موارد به شرح زیر می باشد.

موارد مصرف ورق میکا :

این ورق ها بعضاً به عنوان یک ماده ی نسوز درصنایع مختلف به کاربرده می شوند. از جمله ی این صنایع می توان به  صنعت هوا فضا، کاغذسازی ، صنایع نفتی ، عمرانی و ساخت مواد بهداشتی اشاره نمود. این ورق به دفعات ممکن است در این صنایع مورد استفاده قرار گیرد.

مصارف ساختمانی میکا :

در این قسمت نیز موارد استفاده بسیار است ولی پوشش های سلولزی با نامهای مختلف و پوشش های مختلف خارجی  به عنوان عایق ممکن است مورد استفاده قراربگیرند.

گروه صنعتی متّحد آماده است تا نیاز مشتریان عزیز را دراسرع وقت و با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت برآورده سازد.

تاریخ :

آوریل 9, 2018

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .

*

تماس باما